Dagens

Nu är de snart maj och de betyder massa kul. Hittade dem här roliga frågorna på safiyes blogg och jag skriver de jag tycker dennna månaden( april)!

Månadens

Godaste: Chokladglass, jordgubbar och vindruvor
Senaste impulsköp: Nicke Nyfiken linnet
Favvodryck: Juice
Favvogata: Södra förstadsgatan
Reser helst till: Varma länder typ Thailand, Kambodja m.m.
Senaste upptäckt i Malmö: Inget nytt men börjar hitta ganska bra nu i stan:D
Favvogalleria: Burlövcenter
Älsklingsljud: Musik
Tidningar jag gillar: Frida, Starlet, Julia jag tror Modette är bra också (haha har itne läst den men den verkar bra)
Favoritsajt: Dannys hemsida, modebloggar och annat smått och gott som man kollar in som typ lunar, hotmail, msn, tradera, blocket med flera.
Här bjuder jag helst mamma på middag: Hemma något riktigt gott de uppskattar hon nog mest också
Bästa luchställe: Subway, Espressohouse, där de e gott!
Favoritbutik/er: Vero Moda, Gina, Imemy, Glitter
Favoritgrönsak: Gurka, morot
Favvofärg: Brun, grön, marin, röd, rosa, svart, vit, silver, guld hahha väldigt många
Favoritmärke: Friis och Marimekko
Favvodjur: Kanin och delfin
Världens bästa nu levade regissör: Ahh:S kan typ ingen regissör
Stjärnor jag vill träffa: DANNY SAUCEDO (så heet och så grymm) humn...någon mer??? haha ja de hade varit kul att få träffa han som uppfann ketchupen!!
Favvoskor: Min guldskor
Klädkonto per månad: Olika vissa månader typ inget andra lite mer typ denna månaden blev de runt 1000kr men de blir de inte varje månad.
Modeförebild: Ingen jag har min egen stil
Motionerar: Idrott varje dag i skolan, basket 2 gånger i veckan och dans 2 lektioner.
Värsta fyndet: Mitt tangentbord! Min brosa köpte likadant nytt för runt 300kr medans jag mitt nästan helt nya för 25kr.
Dyraste jag köpt: Humn....vet inte köpte inte så jättedyra saker jag köper saker som jag tycker är värt priset men jag ahr jättesvårt att hitta skor så dem brukar få kosta. Min guldskor t.e.x dem kostar runt 900kr.
Mode jag aldrig vill se igen: Hög midja, jag tror aldrig jag kommer gilla de eller tycka de är snyggt sen är de typ ingen som passa i de och det är obekvämt.
Favoritprodukter på Systembolaget: hahah nä du de dröjer ett tag till:D
Dansar helst till: Hiphop och pop
Senaste låt jag diggat: Don't hate on me med vincent, lollipop med mika och take a look a like girlfriend
Bästa bok: Humn fotoalbumet med Laura Trenter eller någon sweet 16 fast bökerna om klass 7b var också sjukt bra.
Favoritprodukt på Apoteket: haha tuggummi fast de köper jag inte där
Fulaste fägen på kläder: Lime grönt
Användbar pryl: Min friis väska, jag har den som skolväska, nuvarande handväska, slänga i något snabbt när man ska iväg:D perfect!!
Längtar tills: Min födelsedag, DM, Stockholm med laget & Rom

Mitt egna dröm horoskop: Maj kommer bli en bra månad den bästa och mest händelserika på hela året. De kommer hända massa av roliga saker och du kommer komma bra överens med dina vänner. Du kommer även träffa några nya vänner som du snabbt lär känna. Du kommer bli glad för alla din presenter som du kommer få på din födelsedag och dina föräldrar kommer nog överraska dig med något extra. Du slipper No provet som du har gått och hållt tummarna för att de inte skulle bli av. Din lärare hinner helt enkelt inte med, me de gör inte dig något. Du utvecklas i din basket och blir matchens lirare match på match hjälte i laget och ni vinner DM & Bravo cup.
De komer blir ett strålande väder precis som månaden kommer bli för dig. Strunta i Valborg som kanske inte blir världensroligaste det är ju faktist 30 april INTE i maj!!



Kommentarer
Postat av: Linn

Hej! Fin blogg, du kikar väll in på min blogg?
Men bara om du vill:p

2012-08-24 @ 22:18:30
URL: http://lipin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0