Damernas sööög

205844-103 Jag köpte tidningen Damernas för 5 kr på loppis igår
 och jag har läst den eller ja kollat igenom den, och den sög tyckte jag. Inte specielt mycket kläder och de som fans kostade mellan 1000-5000kr sen va de typ bara kläder för lite äldre nä köp inte den tidningen. Tur för mig som bara gav 5 kr.

205844-104
Modette är en tidning som jag har hört mycket om nu på sistonde någon som har läst den (komentera)??? De står att de ska vara en tidning för tjejer med ungtmode och dem gör mycket raklam för den. På internet deras sajt www.modette.se så kan man beställa 3 nr + 2 produkter av toppsäljaren Carlings för bara 49kr, när ett nr kosta 45kr. Verkar väldigt bra men sedan står de på vilkor att man kommer få hemskickat nr efter nr  och att man då får betala och att man ska ringa om man inte vill ha fler nr. Men kan man bara besälla hem 3 + produkterna och sen ringa och säga att man inte vill ha fler?? Ja,  jag vet inte men ska kanske börja med att köpa ett lösnummer för att se vad de är för någon tidning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0