Film Tips

Pappa och jag gillar olika action filmer. Jag gillar inte bara sådana när dem bara skjuter m.m. utan mer filmer som är spännande. Jag och pappa hyrder Exit på videomix idag. Egentligen är de 15 års gräns men de såg vi inte när vi va i butiken, men de va lungt:D haha

Betyg 1-5

  • Rolig 1 ingen humor alls
  • Spännande 5++den var skitspännande enligt mig.
  • Action 3.5 dem sköt ganska mycket med pistoler men inte överdrivet.
  • Kärlek 4  allt hadlade om kärlek men man märkte inte de på samma sätt som man gör i andra filmer.
  • Familjefilm 0 nä inte barn under 12 år ska se den.
  • Äventyr 4 ja killen som de handlar om gör massa hemska saker och han lyckas överleva så ja äventyr får man nog säga
  • Lätt fattad 3.7 ( asså själva handlingen) ganska lätt men jag fick fråga pappa någon gång
  • Barn film 0 se den inte när du är själv hemma om du lätt blir skraj!!
  • Snygg killar 1 en snygg va där Alexander Skarsgård.
  • Sammafattning: En bra film med bra skådespelare. De hände saker nästa hela tiden och den var väldigt spännande (enligt mig) men också hemsk för han råkar ut för saker som egentligen inte skulle ha hänt honom.
  • Slutbetyg: 3.5 den var verkligen läskig men saknade humor och lite variation inte bara massa brott men en film som ni helt klart kan se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0