Tips

De e mycket roligare och göra massa fynd till billiga priser och leta kanske lite längre än att bara köpa de direkt i butiken till orginalpris tycker jag. Gå in på www.acnix.se där man kan beställa hem gratis prover på deras kräm som ska vara bra för finnar. Jag har fått min för länge sedan men har inte prövat den förr än idag och den va väldigt skön men vet ej om den hjälper mot plidor och finnar än för jag tog ju den bara idag. 

Man kan även gå i på typ Åhlens/ Kick och be om prover jag gjorde de igår och tjejen var snäll och gjorde ett prov på en dag kräm. Sen vet man ju vad man ska köpa istället för att lägga ut massa 100 lappar och att man inte blir nöjd med produkten.

Nu har jag också börjat att kolla runt på blocket och tradera. Vet ni någon annan sajt som man kan köpa saker på som typ blocket och tradera? Man kan typ söka på allt och man hittar säker de också. Jag sökte på NYPD och då kom de inte upp något men när jag sökte på svart väska eller svart väska med guldkedja så kom de upp typ 10 som såg nästan exakt ut som NYPD. Så ge dig inte utan leta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0