Tips

Världens roligaste, smartaste, bästa och lekfulla tips är att hoppa på en stor STUDSMATTA!!(ni vet sådana vanliga som jättemånga har) Jag och min kompis Rebeckas braiga saker med den här är ....

  • Det är kul
  • Man får motion/blir smal
  • Man blir brun när de är varmt
  • Alltid kul när man inte har något att göra
  • Man blir vigare (de beror hur man tränar men jag står på händer, gör kullebyttor, olika hoppsteg och iblad så gör jag så många gumpen som möjligt till slut blir de skitjobbigt 129 är mitt rekrod sen palla inte Rebecka räkna längre:P:D
  • Man är ute och får frik luft
  • Nästan alla tycker det är jättekul
  • Man kan variera sig mkt. Vi har typ 7 olika typ boll-lekar och massa konsiga/roliga hopp....ööövvver ball!!
  • Visst den kostar lite grann men den är värd pengarna. Vi köpte vår för typ 4 år sedan tror jag och den håll än fast solen har bränt 2 små hål i den och de blåa är lite söndrigt men de häftade vi:D Nema problema


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0