Är med en underbar vän som ja ej har träffat på hela sommaren.

Mamma e på fest (50- års) och pappa jobbar, vad gör man då jo e hemma och ringer en kompis som som tur va kunnde komma. Har inte träffat henne på hela sommaren, så var riktigt kul att se henne igen. Vi har precis sett Mean Girls som inte alls var dum. Har även snackat, ätigt chips och lyssnoch Nu kollar vi runt nätet och sen ska vi nog fota lite med webbkameran:P Riktigt naajs, man får ju trösta sig med detta roliga när man missar Måns:P
OBS!!!DET ÄR JU BARA 2 YNKASTE DAGAR KVAR PÅ SOMMARLOVET :( och vi fick precis reda på att vi inte ska ha våra sjukt braiga (skolans bästa) lärare i SO. Nu kommer ju SO bli trååkigt. Plus att dem har kickat 2 SO lärare innan sommaren och nu ska vi mista våran för dem måste ha nya till 6:orna SÅÅÅÅÅ BUUUULLLL, vi ska protestera!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: jo det beror ju på vart du vill ha den.. men du vet väl att man går in på Design->kodmallar-> sedan rullar ned till tex

under där så klistrade jag in min :)
kRamar

2007-08-19 @ 00:47:59
URL: http://deidoo.blogg.se/
Postat av: Jess

Tjenixen! Jag har faktiskt funderat på att ta upp det i min blogg igen. Jag lyckas aldrig bara få in snitsen ordentligt. En dag, en dag.. :)

2007-08-19 @ 22:58:48
URL: http://jesshicka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0