Fullbokad dag

Idag började jag dagen med att gå upp typ 8, sen hämta min farmor och farfar mig vid halv 10 tiden. Vi var i stan vid halv elva. Vi gick där och shoppade, fikade och hade de mysigt till typ 2. Jag hittade riktigt snygga saker. En grå stickad klänning skitsnygg, en svart söt kofta, jättejättejättemysiga (och DYRA) strumpbyxor i grått, en hårklämma och en väska (som jag är lite osäker på). Bilder kommer. Efter de åkte vi hem och farmor gjorde plättar till mig:D Sen skulle dem till tandläkaren så jag satt och läste sladder utanför. Efter typ en halv timme dunpade dem mig i stan (igen) och så gick jag och kollade och hittade en MONKIAFFÄR till!!!! Där det var 75% rea på jättemycket. Jag köpte de rosa linnet med rosetten som jag har visat för ett tag sedan för bara 25kr :P Ja sen vad de dags för pianoupprop tog typ en halv timme. Va hemma halv 7 åt stack kvar över 7 tränade från halv 8 till 9. JAG GLÖMMDE MINA SKOR, hur man nu kan göra de så jag fick skoskav av dem jag fick låna:P Ja, en väldigt intensiv dag, bilder kommer men i morgon börjar skolan och nu ska jag verkligen duscha och snacka med min bror som kom hem nu från lunmpen (bara en vecka).

Ha de bääst!

Kommentarer
Postat av: Paulina

vill se detg du köpte ;P

2007-08-21 @ 15:47:03
URL: http://pause2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0