Hem och packa om

Nu är jag hemma från lägerskolan. Det var faktist ganska kul. Kanske lite kort tid bara men vi hade jättekul.
Vi åkte hem redan klockan 10 idag och kom också upp vid 10 tiden igår. Så när vi kom hem fick vi sluta, så jag var hemma redan typ kvar över 12, NAAJS. Senare när mamma och pappa kommer hem ska vi förmodligen (näsan säkert) åka upp till småland. Egentligen är jag inte så sugen på de för jag hade velat ta de lite lungt och va hemma men vi måste nog upp. En posetiv sak är att där är ett par supersnygga jeans som sitter perfekt som väntar på mig i affären. Jag hittade ett par jättesnygga jeans som satt jättebra på Rågårds i växjö men dem var för korta men dem skickade dem i längre längd från Kalmar och typ förra veckan ringde dem och sa att dem hade kommit, så dem köper jag nog.
Blir nog svårt med internet i småland,
men jag kommer hem på söndag kväll.

Ha de bääst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0