Orkar inte vänta på kameran här kommer de jag shoppat i Växjö

Nu kommer äntligen det jag shoppade i Växjö, men jag orkade inte vänta på kameraladdaren så jag fick ta de med webbkameran. Bilderna blev inte alls så bra som med vanlig kamera och sakerna är mycket snyggare i verkligenheten.  Men hoppas de går bra ändå!! Jag har hittat allt till sådana kanon reapriser.

image475

Silverglittrig klänning från Indiska 99kr

image482

Svart hög kjol med stor rosett från Rågårds 99kr
Rosa linne med text princess från Rågårds (ONLY) 39kr


image476

Skärp med rosett ( måste sys på bättre) från Gina Tricot 20kr

image477

Rosa vit prickigt smalt skärp från Gina Tricot 20kr (köpte tyvärr för stort för att kunna ha de i midjan)

image479

Grön jättesöt bikini (gör sig inte alls på bilden) från Gina Tricot till otroliga 20kr/del


image480

Silver/guld skärp från Gina Tricot 20kr (även detta köpte jag för stort för att kunna ha de i midjan för när jag provade dem så bara tog jag dem utanpå jeansen men när jag kom hem märkte jag att jag nog skulle tagit av mig koftan samt provat de i hällorna, menmen strunt samma)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Fina inköp!

2007-08-18 @ 17:29:37
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0