Packar upp, nu sola

Just nu håller jag på med att packa upp alla kläder, väskor, skor, hygienartiklar och allt annat än så länge så har de inte gått speciellt bra för jag har knappt fått upp ngnting. Jag måste ju först städa och rensa gaderoben och bara de tar en himla tid. Men man pallar ju inte va inne hela dagen så nu ska jag ut och känna om det är så varmt som det ser ut att vara och då sola. Shiit vad snabbt solbrännan går bort. De tog inget på mig igår på stranden och sen har jag kanske inte solat på 3-4 dagar och nu känns det som 50% av solbrännan är borta :( .

Medans jag rensade gaderoben så hittade jag faktist något kul, några gammla kjolar som man kan dra upp som en klänning. Den ena gick inte att knäppa helt men funkar ändå och en annan var för stor och men den 3:dje passade. Synd bara att jag hittade dem NU och inte i början av sommaren. Hoppas de blir fint väder så jag har änvända dem för jag tror jag kan ha alla 3 ändå.
Tyvärr så är kameraladdaren sönder och kamerans bateri slut (som jag har nämt innan) så jag kunnde inte fotta demd:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0