Städat/r i gaderoben!

När man väl slänger ut massa saker så hittar man alltid massa nytt som kommer in som alltid har legat där bara att man har aldrig brytt sig om att kolla där. Jag har hittat massa roliga/snygga kjolar som mamma hade i sin ungdom som jag kan dra upp och ha som en klänning. Jag visar alla men vissa är lite stora/små eller korta samt några som kanske inte är världens finaste. Men de får ni avgöra kommentera gärna vad ni tyckte om dem och vilken som var eran favorit!!


1. 
Mammas gamla kjol med ett siden band som jag själv har satt dit.

2. 
Mammas kjol med blommor samt siden band(bild 2) som jag satt dit.

3. 
Mitt egna linne med volanger som jag dragit ner som en kjol och som jag knappt använt.

4. 
Mamma klänning med oranga blommor som hon hade när jag var liten:P

5. 
Mammas kjol i cerisrosa.
6. 
Mammas vita underkjol tror jag att de är:P

7. 
Min kjol som jag köpte för några år sedan, såg i Ellos katalogen att man kunnde beställa typ sådan här så dem kanske blir moderna i höst. Man ska ju självklart inte ha de linnet till.

8. 
Min långkjol som jag köpte för typ 5 år sedan som jag nu har dragit upp som en klänning.


Vad tycker ni om mina klänningar/kjolar, bara kommentera!!


Kommentarer
Postat av: louise

Jag tyckte nummer 6 var finast :D

2007-08-18 @ 18:03:17
URL: http://loouiisee.blogg.se
Postat av: ellen

eller hur, 6:an var grymt snyggast.

2007-08-19 @ 19:48:47
URL: http://blondepearl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0