Stor hög med post, 6 väska att packa upp, trött och behöver rensa gaderoben!

Nu är jag hemma!! Lite tråkigt men ändå skönt. Skolan börjar ju redan näsa vecka :(.
 Jag har (som rubriken säger) massor att packa upp m.m, samtidigt som jag vill träffa kompisar som jag inte har gjort på länge länge:D Saknar dem!! Hann inte mer än komma hem så ringde super duper Bebbe och frågade jóm jag ville med till stranden (som jag vill). Men problem, ska då hinna packa upp allt innan eller efter sen ska jag till tandläkaren på kvällen, men de löser sig nog. Nu ska jag kolla snabbt i H&M katalogen som har kommit (har ju ej varit hemma så har inte kunnat kolla i den) sen ska jag nanna. Gonatti natt.


PS. Kan nu meddela att nu funkar ju internet precis som innan (perfect) för nu är jag ju hemma DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0