Vilken är snyggast?

          


Jag har hittat två små kuvert väskor på tradera men jag vet inte vilken som är mest praktiskt.

Väskan på bild ett har axelrämm som man kan ta ut och den kostar just nu 60kr plus frakt kankse 30(?) (ej lång tid kvar). Den är väldigt söt men jag tycker nog den andra är snyggare...men

Den har ingen axelrämm bara den lilla saken på sidan plus att den är mer som en plånbok innuti(se bild). Där är längre tid kvar på den och den är just nu uppe i 20 sek. Den är också vit men den har en liten söt rosett i guld som jag diggar.
Denna väskan är 20cm lång och den andra 30cm så de är möjligt att den som är 20cm ser för liten ut.
 Ja vet inte vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Safiye

jag har kollat in den med den guldiga rosetten innan jättesöt:D<3

2007-08-15 @ 15:28:45
URL: http://safiiyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0