Bye, kommer sakna er!

Heej!

Nu är det dags att sticka snart. Ska bli så uuunnnddddeerrrrbaart!!!
Stackas Magnus som måste vara hemma:( :P

 
Ha en riktigt GOD JUL det ska jag ha.

Kommer sakna er, hoppas ni inte kommer sakna mig föör mycket.
Undertiden jag är borta får ni gärna skirva lite gulliga, kuliga kommentarer så jag har massa kul att läsa när vi komme hem.

Vi ses om drygt 2 veckor!!

GOD JUL, ska försöka göra lite uppdateringar när jag är där, men ska mest vara ute och ha de helt j*vla underbart! Hehe

GLÖM EJ TÄVLA!!


//Er Paulina



Kommentarer
Postat av: Maggan

Vinkelivink.....nu lyfter ert plan....och vi som fortfarande är kvar hemma.....vi som skulle varit framme och mött er när ni kommer ner i morgon.....så ni får se vårt härliga paradis före oss...denna gång.....nåväl...när ni kommer tillbaks från Lanta ska vi vara på plats.
Sen vi kan fira jul ihop....synd vi
missade bymarkanden tillsammans på fredag.....
Vi drar nog på måndag eller tisdag....vi ses i värmen.....njut av den tills vi kommer....
kramis på er alla!

2007-12-13 @ 00:04:19
Postat av: Josefin

du får ha det så underbart paulina!
KRAM!

2007-12-13 @ 09:22:40
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Josefine

Fick hem priset idag! Tack så mycket, det var jätte fint!

Ha det super härligt på semestern nu!

2007-12-14 @ 01:00:48
URL: http://pinkgrapefruit.blogg.se
Postat av: Anonym

Hade så fint! :)

2007-12-15 @ 12:47:03
URL: http://metrobloggen.se/bearitbery
Postat av: Maggan

Biljetterna bokade, vi drar på tisdag och är nere onsdag morgon.....OAW!Så vi ska nog hinna julpynta lite tills ni är tillbaka från Lanta!
Sen firar vi jul i bikini vid poolkanten och spelar tärningsspelet med klapparna!

Har SMS:at(Bengts/Marinas mobil) er flera gånger sen ni stack från Kamala till Phi Phi....har ni inte skaffat 1-2 Go; thaimobilkort än? Är så nyfiken på hur ni har det nu - juh!
Så nu väntar jag på att ni ringer,messar oss.....
Har du inte kommit till nåt internetcafé heller?

2007-12-15 @ 23:26:12
Postat av: Maggan

Hej igen!

Fick svar SMS av Marina i morse efter er badutflykt runt Phi Phi....era lyckosar....såg att du var ute på MSN för en stund sen.....men min version i denna datorn funkar inte....Gå till 7 eleven och köp start kit till 1-2 go
+ refillcard så vi kan ringas!

Maggan hemma i kalla Sverige - än så länge----!

2007-12-16 @ 15:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0