Dagens...

Dagens humör: Inte sur inte superglad
Dagens mående: Trött och stressad
Dagens borde: ÖVA PÅ NO PROVET
Dagens frisyr: Utsläppt 
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Jeans med instoppad t-shirt, peace halsband, kofta samt mysig halsduk (ska försöka lägga in bild senare)
Dagens planer: Öva på provet, sen klockan 6 ska jag se en basketmatch med laget istället för att träna
Dagens längtan: Ja du verkligen THAILAND!!.
Dagens fundering:
Jag måste vara hemma i helgen (mamma och pappa ska till småland)
Dagens tråkigaste: Att jag känner mig stressad
Dagens tidning: Hahah klippte ut bilder på människor i Klick idag på spanskan (vi ska göra våran egna familj)
Dagens mat: Frukost (2 mackor), potatismos och krov (i skolan) måste äta snrat??
Dagens onyttifa: Heheh råkade ta några tsk prinsesstårta som stod i kylen som var kvar sedan min brors fest
Dagens ekologiska: Har nog inte varit så ekologisk idag, mörk bröd??:S
Dagens bästa: Jag är frisk och längtar!!
Dagens tabbe: Sydde fel typ 3 gånger på symaskinen på syslöjden så fick sprätta

Gör gärna denna listan i din blogg men skriv även vem du fått den ifrån så går den runt som en liten utmaning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0