Har sitter jag i varmen!!

Nu har vi antligen kommit ner till underbara Thailand. Vi har varit har nu i ca 3-4 dagar. Det ar perfekt varme, runt 28 grader och lika sa i vattnet. Idag var vi ute med en egen bat och snorklade, sag sjukt manga fina fiskar, badade aven i kristallklart vatten, wonderful. Brannde mig dock lite for de tar ju sa sjukit mycket pa havet. Lite smashopping har de blivit men har pa Phi Phi finns ej sa mycket. Blit nog mer att kopa pa Koh Lanta som vi ska till imorgon. Har sett en ADIASJACKA, for 50 pix, maste kopa, dock sa fanns den inte i ratt farg dar jag sag den men finns val pa fler stallen. Jag bara njuter och allt ar sa sk;nt man tanker inte pa nagot annat an bara leva gott. Vi ska fira jul i bikini vid min mosters lagenhet och loga oss i poolen, samt spela tarningsspelet.

Jag har de verkligen super, hoppas ni har de lika sa!!!!

Hoppas ni forstar mitt inlagg trots att jag inte kan anvanda de 3 sista bokstaverna i alfabetet.

Ha de lika wonderful som jag (forsok heheh)

Kram pa er ~~~ Er Paulina

PS. Kommer bjuda pa glassiga bilder nar jag kommer hem DS.

Kommentarer
Postat av: Maggan

Kul att chatta med er! Åh vad vi är gröna av avund....nästa gång du skriver har du fixat åäö, eller hur? Det var väl inte så svårt?

2007-12-16 @ 15:55:28
Postat av: Anonym

Hej Pau ! Jag saknar dig sjukt mkt och är så avis på dig ! :| Ha det så kul & vi ses när du kommer hem igen :)

2007-12-17 @ 15:20:40
URL: http://ifyouknowdea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0