HOME

Tjenare!!

Har nu kommit hem från min Famor och Farfar, mamma och pappas kommer ikväll från Småland. Skönt att det bara är lördag har en hel del att fixa med innan jag sticker. Men självklart ska jag hinna blogga också nu. Det har vairt dåligt med de på sistonde!

Nåå, idol igår! Marie vann! Mmm asså jag hejade på Amanda men jag vet att hon kommer lyckas sjukt bra och bättre än Marie ändå. Varför vinna alltid sådan säkra kort.

Daniel Lindstöm (2004) han sjöng superbra men såg han ut eller röde han sig som en popstjärna?- NEJ- Darin gjorde

Agnes (2005) hon sjöng också jättebra men inte mycket artisteri över henne, bara bra, söt och charmig- Sebastian-JA

Markus (2006) även han  sjöng bra men såg verkligen inte ut som en popstjärna, kunde inte dansa och bara sjöng bra. Erik då?-JA

Nu Marie sjunger superbra men hallå ingen artist över henne, folket röstar bara på säkra kort, dem som sjunger bra. Amanda komma det ju gå mycket bättre för.

Det går ju alltid bäst för 2:an och typ 5-6

Nu ska jag hoppas in i duschen, bloggar mer efter de!


Kram

Ps. Mamma har med sig den bärbara så jag sitter vid min data och den är sjukt seg jämfört men den andra DS.:(

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

AMANDA ÄR BÄST!

2007-12-08 @ 15:43:43
URL: http://eyeliner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0