Söndagen den 2:a december

Tjenare alla söta!

Gästerna gick för ca 1,5 h sedan. Det var mycket trevligt och kul att träffa släkten och min lille kusin:D
Fick även en del förtidiga julklappar (pengar, eftersom vi åker bort).
Nu sittar jag och matar in fakta i mitt huvud, jag pluggar nämligen till mina kommande 2 prov i veckan....ajajaj och ett nästa. Men det ska bli underbart när allt de är över.
Ohh hade velat se Bridget jones dagbok som går på tv nu men jag har förbjudigt mig själv och sagt att jag måste plugga. För i veckan har jag så sjukt många träningar och så att jag inte kommer hinna.




Har ni mycket prov och läxor nu?

Ska du se Bridget Jones Dagbok ikväll i så fall så lägg gärna en kommentar här sedan om vad du tyckte om den!


Kommentarer
Postat av: Andrea

Japp , såg den i går faktiskt . inte så värst bra..men helt ok . :)

2007-12-03 @ 08:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0