Vilken match...

Idag ringde min klocka halv sju, gick upp sju (råkade somna om) för klockan 8 var de samlig. Jag har spelat match i Kristianstad idag och jag (laget) är så stolta över våran insatts.
Det var ett tufft och svårt lag att möta. Dessutom var dem 3 år äldre än oss.
Vi gjorde från att det stod 17-33 till 33-33. SJUKT!!! Till slut så vann vi matchen, riktigt kul.
Jag gjorde 23 av 43 poäng och fick spela nästan hela tiden (tror jag vilade max 1,5 min av 40 min).

SÅÅ KUL!!

Vi skulle egentligen spelat en match till efteråt men det blev inget. Är riktigt trött nu och vill bara relaxa men har som sagt 3 prov att plugga till:( ......booooring!




Hahah jag gjorde 2 riktiga blockningar!! Såå kul....



Går ni på någon sport? Vad i så fall?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0