Är i Ronneby

Nu är jag i Ronneby, vi ska kolla runt här lite i stan och sen sticka till Karlskrona och hälsa på min bror som ligger i miletären där:P Internet funkar fortfarande inte på våran data (nu sitter jag på ett biblotek) jag blir så sur jag vill ju blogga:D Men läs min blogg ändå så fort jag kommer hem eller jag får i ordning på internet så ska jag blogga ofta. Vi har precis ätigt kinamat, ganska gott men nu började det regna. Igår var vi på Tingsrydsmarknad lite mysigt och kul. Jag hittade inget specielt lite sidenband att ha i håret och runt midjan plus ett annat band som jag ska göra rosetter av och sy på kläder (om jag blir klar med att göra de någon gång) men jag vet inte riktigt vad jag ska sätta de på. Det är en marinblå/ vitt randigt snö tunt som blir snygga rosetter. Någon som har något förslag vad jag kan sätta rosetterna på?


Hoppas ni har de bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0