Losade minigolfen men fick en tidning ändå.

Igår förlorade jag ju minigolfen (så nu jag har fått hämta tidningen:( ) men pappa var så snäll så att jag fick ändå en tidning. Jag stod där och läste vilken jag skulle ta men ville prova en ny. Frida, julia, modette, starlet m.m. hade inget som lockade denna gången för det var mest om strandmode m.m. och de behöver jag inte nu så jag chansade och tog Femina. Jag visste ju inte att det var en lite mer damigtidning menmen man måste ju utmana ibland, där var mycket mat, trädgård och vuxenindredning men jag fick faktist något bra tips när de gäller hår.

Exempel: Ett tips som skulle vara snabbt och lätt, rulla upp håret på spolar duscha med badmössa och sen ta bort de, dem skulle nämligen fastna bättre när de var blött det ska jag prova. Sen var där någon hårfön, volymborste blandning som verkade bra plus något snygg klädesplagg. Men de mesta kläderna var ju mellan 1300-2000kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0