Minigolf press

igår blev det ingen minigolf dels för klockan blev mycket och för att jag typ vrickade tån, jag gick på en stol och tån blev blå och jag kan inte gå på den helt:( aaaj.
Men idag ska vi spela (det är också lite bättre med tån), men vi har satt upp nya vad:S
Ganska bra och inte mina nerver spricker.

Om jag vinner så får jag 5 tidningar :D
Om pappa vinner ska jag )hämta tidningen till han i 3 veckor
och här i småland så måste vi gå upp för en jättebrant (jag lovar dne e jättebrant) backe plus ca 150 m till och tillbaka, och han vaknar tidigt och kommer ge mig order att gå upp där på morgonen så de blir synd om mig om jag förlorar.

Men sen har jag en liten fördel till, vinner pappa med 5 poäng blir de oavgjort vinner han med 4, 3, 2, eller 1 poäng vinner jag:D!! Pappa måste alltså vinner med 6 poäng för att vinna helt. För han är ju mycket äldre än mig har har typ 18 i handikapp.

Jag har STOR press på mig hahaha:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0