Palle pärlar

Idag försökte jag mig på att göra armband. Det var jätte länge sedan jag höll på med sånt men nu fick jag ett ryck. Jag tog vad jag hade och en hel del var bara barnpärlor men lite var okej. Tyvärr hade jag bara platspärlor, armbanden blev sådär men de var ganska kul. Jag får se om jag ska köpa lite pärlor:P
Jag fick göra armbanden på sidenband eftersom jag (min bror) inte hittade gummibanden som man trär pärlorna på.


205844-394

Palles pärlor :P
Ganska mycket barn pärlor

205844-396

Ett av mina armband, detta är helt i vitt och med genomskinliga pärlor.


205844-395

Armband med olika färger på alla pärlor och olika modeller:P


205844-397

Likadana pärlor men i olika färger är de på detta armbandet.

Nå vad tycks? Blev dem snygga? Jag är väl inte själv jättenöjd.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag gillar det första och sista!

2007-07-17 @ 23:22:17
URL: http://pause2.blogg.se
Postat av: Danwei

Det vita blev väldigt fint! Jag brukar också göra egna smycket, men jag säljer det mesta och använder sällan dem själv :)
Svar på din fråga: Frakten + expeditionsavgiften hos La Redoute kostar 41kr när man betalar med faktura.

2007-07-18 @ 10:19:47
URL: http://danweistyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0