Shopping för 2 dagar sedan!!



Heej!!


Som sagt internet är lite si sådär det funkar bara ibland, så tyvärr har jag inte kunnat blogga men nu funkar de:D:D
Jag och mamma var och shoppade i måndags och jag hittade ganska mycket.
Detta handlade jag i Växjö så för er som inte bor där så är de inte säkert det finns i dem affärerna i andra städer :P


205844-323

Söt vit och silvrig kofta från B.young

205844-322

Gul kofta med stora knappar på från Gina Tricot

205844-321

Rosa bikini med körsbär från Gina Tricot (skit billig, endast 39kr/del på rea :P FYND)

205844-324

Brun sjal från en affär i Växjö (vet ej vad affären heter)
Röd bok med blommor från Indiska den ska jag ha som dagbok

205844-325

Diadem från en affär i växjö (samma som sjalen vet ej vad den heter)
Små klämmor från Glitter

Ha en forsatt bra sommar, men jag hade hoppats på bättre väder här i Växjö är de ganska dåligt:( Hur är vädret hos er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0