SKO PROBLEM

Jag älskar verkligen skor, det finns så många så snygga och så billiga. Precis som man kanske köper en topp då och då så kan man lika gärna köpa ett par skor då och då det är nästan samma pris på de ibland. Men så e de inte för mig...:( Jag är TJEJ och är 182.5 cm lång och väger 55kg och har 42.5 - 43.5 i skor. Det är hemskt......det finns INGA skor till mig. Jerns har skor i min storlek men det är oftas skor för äldre och med klackar men de vill jag inte ha för då blir jag ännu längre. Och om de nu skulle finnas skor utan klack så är de säkert fel modell också för jag har jättebreda fötter. Plus att dem kostar MINST 700kr, oftas mer som 800-900kr. Åhh jag blir avensjuk på er andra som har så fina och många skor. Lyckostar!! Jag haqr väl också fina skor kanske men jag har inte många och kan inte köpa så många. Någon som har samma probelm??? Någon som vet skoaffärer/ internetsajter som säljer skor i storlek 43`????

//En som hatar sina fötter//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0