Skolan slut

Den blomstertid nu kommer med lust och fägring stor....sen började de regna..:D heheh. Precis när vi skulle sjunga den blomstertid så började det regna men bara lite så vi klarade oss. Fan va gytt att skolan är slut nu. Men sorglit att man inte kommer träffa alla sina kompisar. :( MEn jag vill försöka träffa så många som möjligt, men eftersom jag för de mesta är i Småland så blir de svårt.:D Om 45 min ska jag till folketspark och ha över ball sen till jönssons böffhouse (eller hur de stavas) haha hoppas de inte regnar då..:D Men de går att åka karuseller ändå. När vi var på görnan i stockholm med basketlaget regnade det jättemycket men vi åkte ändå. Hur är vädret hoss er?
Ha en unnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnderbar dag!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

T
H
E
G
U
I
D
E
-- Din Guide till Världen!

2007-06-13 @ 13:10:49
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: fröken Främling

hahah vilken ironi med regnet! men åh, den blomstertid är så tråkig ändå så det gör inget. vad skönt med sommarlov!

2007-06-13 @ 21:43:45
URL: http://melankoliskt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0