Student, Danmark, Rix m.m

Hej hej
jag har hittat på massa kul nu därför har jag inte haft tid att skriva. Det är ju underbart väder.
I torsdags var jag på student, och igår tjejmiddag (lyckad), idag Danmark och Rix FM.Jag säger bara MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNSSSS är bäst!!
Faan va heet han är och sjunger så sjukt bra hans sya låt ägde. Även Ola var bra natalie är skitbra. Någont som håller med? Nu måste jag sova klockan e typ halv 12. Inlägg kommer i morgon efter (eller innan ) jag har moppat golven till en baksetmatch (undertiden).
Pusss

HA de bääst!!

Ps. HIttar värsta fyndet idag i Danmark. En kjoj för BAAAARA 50 danska (typ 60 svenska ) :D NaajsDS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0