Student

Det är många studenter nu. Ska du gå på någon? Jag ska imorgon hoppas de blir härligt väder. Det är våra kompisars dotter som tar studenten eller jag hon är ju också våran kompis så klar. Men hinner nog inte blogga mkt i morgon. Skulle också säga att jag köpte tyvärr inte de linnet idag. Jag hann inte de innan träningen och sen intalade mamma mig att det var onödigt, och det är det kanske, det är ju bara 4 dagar kvar i skolan och i sommar är vi mest i våran sommarstuga i småland och då har vi inte fina kläder på oss:D Så de e nog chill , men jag skulle behöva köpa ett par vita leggings till. Det är bra att ha 2 stycken för dem blir lätt skitiga och man änvänder de mycket nu i sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0