Biptest

Jag säger bara fy faaaaaan.......biptest är de värsta jag vet. Man blir så jävla trött och jag ger mig inte utan jag ska ha bättre men tyvärr så missade jag 3 gånger för jag var ju skittrött. 9.6 blev det denna gången förra blev det 9.9 så de blev inte bättre. :( Men det har varit en jobbigt veckan och sen var jag sjuk för typ 1 veckan sedan. Jag är skittrött nu först dansa hela dagen och uppvisning i söndags sen piano dans och dans på måndag sen friidrott hela tisdagen och sen detta biptest.Jag har ööver mycket träningsverk från i tisdags och ännu mer nu:( hehe men de hoppas jag gå över för de är match i helgen och den SKA vi vinna:D Då orkar jag springa 10.8 eller mer för den ska jag ge allt för vi SKA vinna den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0