Kläderna från H&M

Igår kom kläderna från H&M som jag hade beställt:D Dem var väldigt snygga men jag är 180 lång så TYVÄRR va de mesta för kort. Tyvärr också den skitsnygga vita blusen som jag mest av allt ville ha. Men en puder rosa topp (genomskinlig så måste fixa linne till den) och ett par olivgröna byxor blev de. Dem var ju också så klart skitsnygga men hade velat ha den vita blusen men vill inte köpa för korta kläder. Jag fick även skicka tillbaka en kort ljusblå/vit kavaj och en grön cardigan:( men sånt e livet:P När man handlade för en viss summa så fick man en klänning gratis så den fick jag ju också och den var faktist förväntansvärt snygg fast den är sådär på bilden. Jag ska till köpenhamn på tisdag eller onsdag på påsklovet och då ska jag se om jag hittade något snygg där. Jag såg precis att Topshop har affärer i Danmark så bra då kanske de finns grejer där som jag vill prova som jag har sett på nätet eller andra snygga:D
205844-63205844-62205844-61


Kommentarer
Postat av: Malin

härliga kläder:)

2007-03-29 @ 21:11:44
URL: http://mmalinas.blogg.se
Postat av: Malin

då måste du gå in i stilmallar och kodmallar och ändra, lite krångligt att förklara:)

2007-03-30 @ 17:11:31
URL: http://mmalinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0