Lääängtar tills på tisdag!!

På tisdag ska jag till Köpenhamn. Egentligen så skulle vi ha åkt i fredag och gått på modevisning, marimekko museeum och inte hinna shoppa men de vill man ju när man ska till Danmark. Så vi sa att vi åker på tisdag istället bara att då blir de ingen modevisning men shopping och marimekko museeum blir de. Jag gick in på topshop.com och kollade var deras butiker ligger och till min stora förvåning så har dem butiker i Danmark/köpenhman och i LUND???? De kunnde jag aldrig gissa. Men sjukt bra för jag har hittat skitsnygga kläder på internetsidan men vill ju gärna prova dem. Så bra nu kan jag nog de. Längtar tills på tisdag.
image64Detta är märket Marimekko för er som inte visst de:D Det är sjukt snyggt tycker jag. Jag har en rosa musmatta i detta mönstret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0