Snygga kläder som jag skulle vilja lägga beslag på :P!!

205844-35
Allt är från H&M  dem här vita byxorna (jag har visat dem innan i bloggen)
för 398kr.

205844-34
Rosa längre topp för 149kr
205844-33
Brun söt topp för 149kr. Fast en nackdel när tjejen har på sig den på internet så ser den ut att vara ful för det ser ut som ett linne under som sitter tajt och sen en lös tun blus över. Hoppas de inte är så på riktigt kolla själv vad ni tycker http://shop.hm.com/shop/do?action=viewshoppingwindow&dept=DAM_TRI_KOR 
205844-32
Oliv gröna byxor skulle gärna vilja prova dem här de ser skitsnyggt ut på modellerna men när man bara ser
byxorna är dem inte lika snygga. Men dem kostar 249kr.


205844-31
En grön cardigan för 198kr. Riktigt snygg bara den inte sitter för tajt.

205844-31
Ett par skitsnygga brillor för 79.50kr.
image29
Samma bikini som jag visade typ förr förra inlägget men visar den igen för den är sjuktsnygga men som sagt trosan ser lite konstig ut väldigt tanga aktig.
Vill ha
Och till slut den snyggaste av alla den här ska jag köpa den är så sjukt fin. För bara 198kr. NAAJJS


Egentligen har aldrig H&M varit någon affär jag brukar handla i men jag beställde hem katalogen och kollade där och blev väldigt förtjust i vissa kläder t.e.x. dem här. Frågan är väl bara hur bra kvalite det är för dem här kläderna kan man inte hitta i affärerna utan bara via internet och katalogen.

Kommentarer
Postat av: Safiye

jag har den gröna toppen fast i svart:D
ser ut att gå bra i blogggenn:D<3

2007-03-17 @ 15:50:55
URL: http://safiiyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0