Stek Heeeta Danny<3<3<3<3

205844-12
Den här killen bara älskar jag. Han är så grym och så enormt söt snygg gullig och charmig ohh vad snygg han är. Jag har själv träffat honom 2 gånger och jag lovar han är så snygg i verkligheten också faktist snyggare. Den här bilden tog JAG på idol i stockholm den gången när han åkte ut.....:(:(:(:(:(  (kan inte fatta att han åkte jag trodde typ bara att de skoja när de sa att han hade åkt ut) Ussh nä......men har har släppt singel som är skitbra och åter igen JAG ÄLSKAR DIG DANNY (asså jag älskar honom inte lite utan mega mycket han är så j*vla snygg)//En som älskar danny  enormt

Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa han är så speciellt SNYGGGGGGGGG!

2008-04-10 @ 14:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0