Grattis alla mödrar

Idag var de Morsdag och jag gav självklart något till min mamma. Sen var vi på middag hoss min farmor( min pappas mamma) som jag precis har kommit hem ifrån. I morgon ska vi spela upp en teater som vi har i skolan (inte så stor), men det känns inte bra för vår är inte specielt bra och vi kan typ inte den...menmen de går väl de med, det ska bli skönt att få de gjort.  Sen ska jag göra de bästa jag vet dansa i 1,5-2 timmar och sen spela bakset i 1,5 timme. Det blir mycket motion men det blir väldigt kul.
Mamma och jag räknade på de idag och kom fram till att de inte alls är lång tid kvar tills skolan slutar. Denna veckan går vi 5 dagar nästa vecka 4 dagar (nationaldagen den 6 juni) och nästa vecka bara 3!!! FAAAAAN VA NAAJS. Under sommarlovet är jag för de mesta i min sommarstuga i Småland. Vi ha egen sjö och där är jättemysigt men tyvärr har vi ingen data där :( Kanske ska vi köpa en bärbar men de är pappas kompis som har tipsat oss om någon och som säljer bärbara men pappa ska snacka med honom i morgon. HOPPAS!! Annars blir de inte mycket bloggande :( uscch nä nu tänker vi inte på de utan bara på att snart är de ett underbart sommarlov!!


Haa de bääästt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0