Nu är nästan allt klart!

205844-212

Nu är nästan allt klart, förutom de som jag måste använda i morgon först! Jag täckte hela sängen med det jag skulle ha med mig men de gick ändå ner lätt som en plätt i små väskorna, de trodde jag inte. Jag har inte så mkt att bära nu.. bara björn borg väskan och en liten nätt rullväska som jag kan rulla, de trodde jag faktist inte men den lilla väska rymmer mer än vad man tror!! Det blev ca 5 outfits för drygt 5 dagar så jag tror det är ganska lagom att ha med sig. Sen såklart pyjamas, trosor, strumpor och accessoarer. Det ska bli riktigt kul men som sagt jag kommer inte att kunna blogga. Och sen när jag kommer hem så är jag hemma 1.5 dag sen åker jag på basketläger i Stockholm! Men ska försöka lägga in mycket när jag kommer hem.

Arrivederci


Kommentarer
Postat av: Paulina

ha en bra resa

2007-05-09 @ 15:17:36
URL: http://pause2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0