Present

Jag och min farmor brukar gå  och kolla på kläder när jag fyller år eller till julklapp, och eftersom jag fyller år den 16 maj (snart) och att vi ska resa bort så fick de bli redan nu.  Igår va vi på Burlövcenter (extra + för burlövcenter skit bra, mycketvaror, hjälpande personal, snyggt upplagt m.m.) och hittade massa snygga kläder. Där är skitmånga bra affärer som typ Gina, Vero moda, bikbok, only, cubus, glitter, imemy, H&M m.m.
Jag åker till Rom och Stockholm nu innan och precis efter min födelsedag så farmor lät mig ha kläderna redan nu eftersom kalaset lär dröja.
Detta köpte jag



205844-177
Denna underbart söta hängsleklänning i grått med fickor och band från Vero Moda


205844-176
Två st färgstarka Tee som blir skit snygt  under klänningen även dem från Vero Moda


image178
En enkel men supersnygg laxfärgad klänning från Gina Tricot

205844-174
Ett par hängslen (kanske ska lämna tillbaka för dem var lite korta eftersom jag är VÄLDIGT lång), ett jättefint äpplehalsband med gröna diamanter skitsött och ett jordgubbsarmband. (Jag vill ha alla 3 delar i jordgubbsserien, halsband, örhänge och armband men halsbandet fans inte i rött så de fick jag 200kr för att köpa på ett annat ställe). Allt detta kom från I.me.my.

205844-173
Ett par skitsnygga jeansshort från Gina Tricot


Allt är skitsnygg och mycket snyggare i verkligheten för de blir svårt att få de så bra på bild.
Jag är supernöjd med allt och jag märker redan att min önskelista minskade en hel del:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0