ANTA UTMANINGEN (LISTA)

Jag har gjort en egen liten lista med roliga saker som jag vill utmana er att göra!

En mycket blandad lista!

Namn:
Paulina
Ålder: 13
Län: Skåne
Stad: Malmö

Senaste köp: Benvärmare
Senaste besökta webbsida: Ebay
Senaste låt du lyssnade på: Dannys Tokyo (på TV)
Senaste du åt: Klyftpotatis och kött men en pepparsås
Senaste ord som kom ur din mun: Jag har ont i magen
Senaste TV-program du såg: Top Modell

Vad gör du om 1 timme: Spelar piano tror ja
Vad finns till höger om dig: Soffan med 2 fjärrkontroller
Vad har du på dig: Mjukisbyxor
Vad skulle du aldrig sätta på dig: Något jag inte tycker är snyggt
Vad önskar du dig i julklapp: Ska åka till Thailand så ska köpa där ner (klocka, väska, kläder, cd m.m.)

Vilken är den första sidan du går in på när du startar datan: blogg.se
Vilken mat tänker du aldrig äta: Lever.....hoppas jag inte
Vilken sort stil har du: Egen och modern
Vilken tidning läser du: Veckorevyn, Frida, SOLO, Julia, Modette (gjorde), Metro om den verkar kul, Fredag (bilagan till typ Aftonbladet där Elin klings syster visar mode)

Nämn något som är modernt nu men som du tycker är skitfult: Är inte så glad för sådana stor kängor
Nämn 2  flicknamn du tycker är fina: Paulina, Amanda vad jag kommer på nu
Nämn 2 pojknamn du tycker är fina: Danny (saucedo<3<3(L)(L)) Oliver (<3)
Nämn några länder du har varit i: Thailand (ska dit igen), London, Barcelona, Ungern, Kroatien......
Nämn någon god mat: I like kyckling, pasta, ketchup (mums), klyftpotatis, lövbiff m.m.
Nämn något Tv program du tittar på: Idol!!


Saft/Läsk - Saft (dricker inte kolsyra)
Data/TV - Data
Bok/Tidning - Tidning
Glitter/I.me.my - I.me.my får jag nog säga, men glitter har också snygga saker
H&M/Lindex - H&M
Brunt/svart (på kläde) - Ohh svårt, men säger svart de funkar till allt
Silver/guld (på kläder) - Silver, guld för lite mer glammiga tillställningar
Lacktights/Metallictights - Ohh svårt, har tyvärr inget par av tightsen


Favorit blogg: Mååånga Kellys, Amanda bergs, Kenzas, Elin Klings m.m.


Jag utamanar
Amanda, Josefin, Paulina, Safiye och ALLA ANDRA SOM BLOGGAR!!!

SÄTT IGÅNG!!


♥Kommentera gärna om du antar utmaningen så jag kan läsa dina svar!




Kommentarer
Postat av: Paulina

jag ska anta utmaningen :)

2007-11-04 @ 20:45:16
URL: http://pause2.blogg.se
Postat av: paulina.

heter också paulina ;)

2007-11-05 @ 21:59:58
URL: http://colaburk.blogg.se
Postat av: amanda

Kul lista! Gör nog den senare i veckan kanske :)

2007-11-06 @ 07:14:23
URL: http://tjoppes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0