Bytt favorit!

image936

Nu har jag bytt favorit igen.
Kanske inte den som ser snyggast ut på bilden, men den satt bäst och var mest prisvärdig, plus att alla har en adidasjacka, men inte jag.

Först ville jag har en adidasjacka
Orsak att jag inte köpte den: Alla har en, ganska dyr 700kr

Sen såg jag en tjej på stan men en skitsnygg satinjacka med ett hjärta (se bild fast i svart) från bikbok.
Orsak att jag inte köpte den:
Satt inte så bra, såg knappt hjärtat för mitt hår.

Sedan såg jag en annan snygg satinjacka  Gina Tricot och provade den. Dem är sjukt små i storlekarna sådana satinjackor och jag vet inte exakt hur högt/lågt ner den ska sitta.
Orsak att jag vill ha den:
Satt bra, väldigt snygg, man kan kombinera den till mycket, prisvärdig (299kr).

Orsak att jag inte köpte den: Världens kö till provhyttarna (de stressade), fick beslutsångest, kanske inte behövde den riktigt (ej länge kvar tills jag reser till thailand, men okej man kan ju ha den sen till våren)


Någon som vet exakt var en satinjacka ska sitta, högt upp eller längre ner på höfterna?
Har ni några tips på en annan snygg satinjacka som finns någon annanstans i Sverige?




Ps.  Okej adidasjackan den är ju inte i satin men ändå.....

Kommentarer
Postat av: Safiye

dom ska sitta typ, precis där jeansen slutar ungefär...

2007-11-01 @ 10:37:55
URL: http://safiiyes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0