Dagen i tider

12.00 var jag och tränade har kört fys hela veckan på träningarna och jag börjar märka att mina muskler växer, naajs.

Ca 15.00 var jag hemma träningen slutade 13.30 men sedan skulle pappa ner till hamnen så jag fick hänga med:(

Från 15.00-17.30 har jag bara chillat ätit, varit vid datan, gjort läxor

17.30-18.30 var jag tvungen att stryka lite kläder, har en hel del kläder som bara ligger i strykkorgen.

18.30- NU samma som punkt 3, chillat

19.30-20.30 ska jag käka och se Svensson Svensson

Sen får vi se vart kvällen bär av :D haha

Har du godis? Inte?
Jag ska käka lite 70%ig choklad såå gott, men om du inte har godis så kan du ju kolla in denna tävlingen där man kan VINNA GODIS!! Heheh passa på om du gillar godis?

Om inte så kan du ju passa på att vinna en naajs klocka hos en annan bloggerska!!


HA DE BÄÄST!!


Kommentarer
Postat av: sannaminaord

Jättekul att du vill vara med i tävlingen! Lycka till! 8) kram Sanna

2007-11-10 @ 21:45:44
URL: http://gothiqua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0