Dagens...

Min kategori dagens har inte så många inlägg (mest outift som jag la in där innan) så jag tänkta börja med lite dagens-listor.

Vad tycker ni om de?

Dagens humör: Ganska glad, synd bara det är så mörk ute:(
Dagens mående: Bra, förutom min förkyldning, vill börja träna!!.
Dagens borde: Göra SO arbetet, öva på 3 prov samt spela piano
Dagens frisyr: Utsläppt med sjal i
Dagens smink: Mascara
Dagens klädsel: Ja de vet ni se min outfit här
Dagens planer: Hade tänkt mig att göra lite läxor till och spela piano, samt relaxa
Dagens längtan: Huumm gissa, THAILAND!!.
Dagens fundering:
Är det verkligen bara 15 dagar kvar tills vi åker??
Dagens tråkigaste: Vädret, det är kallt
Dagens tidning: Ohh hade önskat jag hade veckorevyn i min hand
Dagens mat: Frukost (2 mackor), lunch fisk, fika med mamma, senare blir det kanske pasta, vme vet vad mamma hittar på?
Dagens onyttifa: Pepparkaksmuffins och varm choklad, thihi:D
Dagens ekologiska: Fisk samt riktigt mycket grönt, 3 ärtor:D hahah
Dagens bästa: Meet my friends again (L)
Dagens tabbe: Ehh....lekte pippi långstrump i 10 sekunder inför mina kompisar, vad får jag allt ifrån??

Fler förslag på dagens......???

Tycker du det är kul att läsa dagens-listor?

Kommentarer
Postat av: S.A.N.D.R.A <3

Ja men det är bra att jag fått den nu, den var stentuff! :D

2007-11-27 @ 20:28:06
URL: http://eyeliner.blogg.se
Postat av: tilda

kul med dagens lista :D

2007-11-27 @ 20:41:46
URL: http://aouch.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0