Let's dance älskling!!

Ohh jag hoppar av gläde som ni säker vet ÄLSKAR jag Danny (idol danny) och idag såg jag att han ska vara med i Let's dance. Faaaaaaaaan va kul!!!!! Han kommer vinna allt, han äger ju på att dansa, har ni sett han? Ohh gud va kul, tror du någon Leif Pagrotsky kan hota Danny?? Knappast!!

GUD VA KUL, JAG KOMMER SITTA BÄNKAD VARJE FREDAG (igen!!)

Andra deltagare är:

Tilde Fröling, 27, skådespelare och programledare
Linda Lampenius, 37, violinist och fotomodell
Ulf Larsson, 51, skådespelare
Susanne Lanefelt, 61, friskvårdskonsulent
Tina Nordström, 34, kock
Leif Pagrotsky, 56, politiker
Tony Rickardsson, 37, speedwaystjärna
och självaste Danny Saucedo, 21, artist



Läs mer om Dannys Let's dance karriär här





FÅR MAN VARA SÅ HÄR SNYGG??? Denna bilden har jag själv tagit när jag träffade snyggingen själv!!! (stolt)



Vad tycker ni om Let's dance och om att Danny ska vara med eller dem andra deltagarna?


Inleder en Let's dance kategori, kommer följa de lika nog som idol, vad tycker ni om de?

Kommentarer
Postat av: felicia

Oj, vilka tråkiga det var som var med i år. Tur att danny är med iaf för dig, själv är jag inte såå förtjust :P

2007-11-28 @ 00:16:27
URL: http://wunderbawr.blogg.se
Postat av: Mandy

Jätteglad att supersnyggingen Danny ska va me! Älskar han!

2007-12-04 @ 11:57:08
Postat av: Danny freak :D

Ååååå Love danny..Hoppas han vinner

2007-12-18 @ 16:31:45
Postat av: danny frek2;D

SÅÅ BÄST E HAN!! :D:D.. se till att rösta bara;P
fansen får inte göra samma misstag som sist:P
kram

2007-12-19 @ 19:56:13
Postat av: Marcus Friberg (Helsingborgsbloggen)

Avslöjande om Mat-Tinas träning på bloggen.

2008-01-15 @ 14:27:19
URL: http://blogg.aftonbladet.se/10226
Postat av: Fuck Danny

Usch Hatar honom, UT MED DANNY FRÅN LETS DANCE!
Han är så dålig, värsta girly girly, ingen man här inte. Uscj titta bara å honom han ser ju ut som värtsa fjanten! Och hans tänder?, Dem står ju fan åt alla håll och kanter!

2008-02-04 @ 02:48:39
Postat av: Anonym

Ska bara be att få tala om att han har charmiga tänder och han är super, super supersnygg!Och han är fanimej inte ett dugg girly, han är jävligt manlig! Kolla Carmen da Silvas tänder, mycket snedare och hon är supersnygg!
Danny är bäst o han ska vinna!

2008-02-11 @ 17:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0