Sååå användbar klänning



Idag var de tänkt att jag och min kompis tillsammans med våra mammor skulle ut och äta (eller fika) och sedan gå på en teater, men igår stod de att den blev inställd eftersom typ huvudpersonen blev sjuk. Men vi ska ändå käka någonstans.
De ska bli mysigt.


Den klänningen jag har på mig idag är såååå användbar, jag har kombinerat ihop den till så mycket.
Dessutom var den superbillig, 199kr tror ja.

Klänning Vero moda
Kofta Lånad av en kompis (H&M)
Strumpbyxor SOXS
Halsband SNÖ
Örhänge Glitter
Linne Danmark
Skor (syns ej) boots med rosetter från Jerns.



Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Maggan

Du e en riktig pingla - juh!
FATTAR INTE ATT DU KAN VARA SÅ DUKTIG PÅ ATT SÄTTA IHOP KLÄDER OCH HA ETT SÅNT BRINNANDE INTRESSE FÖR MODE VID SÅ UNGA ÅR.
VAD MÅNDE BLIVA AV DEJ TÖS! ?

2007-11-09 @ 19:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0