Undra om pappa klarar mitt uppdrag?

Jag bad pappa att köpa hem Expressens bilaga FREDAG. Den är sjukt bra och man får många bra tips, dessutom kostar den BARA 5 spänn. Undra om han klarar de och hittar rätt?? Det får vi allt se.

Snart börja idol jippi!!! Okej 2 timmar kvar men ändå:P

Så länge som ni väntar på att idol ska börja (haha ja e idolfan) så kan ni ju passa på att vinna ett litet pris på en tjejsblogg. En väldigt duktig tjejs blogg!




Update: Ohhh han GLÖMDE!!! F****n!! Det hade tydligen hänt något på jobbet så han glömde min tidning, typiskt. Men han ska iväg igen snart så då köper han nog den men då får jag ju inte den förrän kvällen är slut:(

Nu har pappa köpt den, plus KLICK bara för han glömde innan, tack!!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Vicken djädrans tur din virriga pappsen klarade uppdraget! Hade du gått under annars?Hihihih!

2007-11-24 @ 11:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0