Fick en fråga

Jag fick en kommentar om var jag har fått dem annonserna i sidan, men hon som kommenterade lämnade ingen mail eller blogg adress men ville gärna ha svar, så jag skriver de här istället. Den ena annonsen (den första) är från cocoo som jag själv mailade och frågade om hon kunnde sponsra eller samarbeta med mig och min blogg.
Den andra annonsen var den någon som mailade mig och frågade om jag ville bli medlem och tjäna pengar. Varje klick ger en summa pengar (typ 1kr). Gå in på adoperator.com och bli medlem där. Har du frågor så bara mail dem där dem svara jättesnabbt och gärna på frågor. Jag har mailat 100 ggr redan och fått svar bara efter någon timme.

Hoppas du och dem anda som undrade fick svar annars är det bara att kommentera igen (eller maila)

Uppdate: Nja jag har tjänat så mycket än på de.

Kommentarer
Postat av: Erika

ahaa, då vet jag:) Men känar du mycket pengar på de:p Tack för att du svarade så snabbt=)

2007-10-07 @ 21:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0