Varför är de alltid så på IKEA?

Alltid när vi ska köpa något på ikea så hittar vi alltid de perfekta och när vi ska hämta de på "ta själv lagret" så är de ALLLLLLLTTID SLUT, jag lovar de händer 9/10 gånger. Likså idag, vi hade planerat att vi skulle åka dit idag efter min träning och hittade allt (nästan allt de tidskriftställ får vi köpa någon annan stans)  som vi skulle, men så på ta själv lagret, Malm, vit 80X78X48 en kvar som var uppbruten:( JAG FÅR DAMP!!! Och såg lite skadad ut och då vill man ju inte ha den. Så de blev inget, jag blir så sur, man skulle få 100kr rabatt om man handlade för 1000kr och de hade vi gjort men icke som nicke:(  Sååååå retligt! Kanske ska vi dit igen på torsdag för då skulle dem ha fått in nya.
MALM Byrå med 3 lådor

Denna byrån skulle pryda mitt rum, hade varit perfekt att ha massa kläder i och hittade jättebra lådor/korgar att ha skärp och sjalar i.



Någon mer än jag som alltid råkar ut för samma sak när man är på IKEA??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0