Varför är jag alltid borta?

Det kännde ju som jag alltid skiver att jag har varit borta hela dagen, men det är så igår åkte jag till skolan halv 8 och kom hem ca halv 9 på kvällen:(
Gick då i  skolan, varhos  tandläkaren och dansade. Och idag hara jag varit borta sedan 8 och kom hem nu vid halv 4. Vi hade NO prov idag men det var sjukt lätt, nu är de bara 2 prov kvar (av våra 4).

Idag hade jag noll inspiration så visar förrgårs outfit som jag hade på mig när vi var och hälsade på min nyfödda kusin:D Han var jättesöt och väldigt liten, han ska heta Hugo.


image808


  • Tunika Kappahl
  • Jeans Vero moda
  • Armband mammas
  • Väska Friis & company
  • Halsband SNÖ
  • Örhänge Loppis

PS. Skulle publicera detta inlägget igår men de blev inget när jag klickade på spara & publicera såg först de nu DS.


Kommentarer
Postat av: Josefin

fint :)

2007-10-09 @ 21:37:15
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0