Varför var han så pricksäker??

Idag så stod jag på toaletten med öppen dörr och fixade till mitt hår. En annan  kille i min parallellklass kollade i mitt skåp på mina bilder ( på mina vänner, laget och Danny<3). När han var klar låste han mitt skåp och sa samtidigt som han kastade mina nycklar här Paulia!
Jag hade ju händerna i håret och var in med på det så han prickar rakt ner i toalettstolen.:S
Fyyyyyy vad äckligt.
Han skämdes säker mycket men det var ju såklart inte med meningen. Vilket fall som helst så plockade han upp dem och jag la ca 20 lager papper om dem.

Usscchh så äckligt, nyckelbandet kastade jag men nycklarna är okej:D

Som det kan bli!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0