2 sjuklingar (jag är den ena)

205844-148
Han är VÄRLDENS söööötaste (som ni ser på bilden), VÄRLDENS snällast och VÄRLDENS UNDERBARASTE!!<3<3


Gick precis ut och matade min underbara kanin och såg att han inte kunnde öppna sina ögon, jag blev helt stirrig och ringde mamma och pappa med en gång. Vi tror det är ögoninflamation, men det har aldrig hänt förr. Han har typ inte ätigt något alls och inte bajsat där han skulle för han ser inget. Jag tycker så synd om honom, så att jag nästan börjar gråta. Stackas min älskling (Skopan).

Uppdatering:Jag ringde djursjukhuset och dem trodde det var pest, likså min farfar:'( :'( Jag vet inte vad jag ska ta mig till, jaag gråååååter!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0