Det blir en väldigt lång dag i morgon!

Åhhh imorgon börjar vi 9 (skönt). Men desto mindre kul är att jag har IUP tid och går till 4 och får sedan ta bussen dirket från skolan till dansen och dansa till 8 på kvällen. Snacka om att jag kommer att vara trött. Oh nej kom just på att då måste jag göra SO läxan nu, den är ju till tisdag. Ahhh bajs (ursäkta valet av ord:P). Ja, nu börjar vardagen igen.

Någon mer än jag som inte vill ha läxor eller att det ska vara måndag imorgon?


Ps. Jippi vi har studiedag på fredag, bara de att det verkligen nog behöver vara en STUDIEdag, efter som har 3 prov som väntar:( DS.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Går du på en vittra skola?

2007-09-24 @ 15:20:19
URL: http://pause2.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0