IDOL BILJETTERNA SLUUTT

Shhitt, alla idolbiljetter är REDAN slut till alla slutfinalerna (utan den stora dem har inte släppts än). Förra året åkte jag upp till Stockholm och träffade min kusin och sen träffade vi våran moster som bor inne i själva stockholm och så såg vi Idol och allt var perfekt en lite stadsvandring (ingen sådan som carolina gynning och carina berg gjorde igår på tvn) och shopping dagen efter och sedan hem, i ca 3-4 dagar. Vi snackade om att göra samma sak detta året men nu verkade det ju som om alla biljetter är slut, i alla fall på ticnet.se, men var annars finns dem???

NÅGON SOM SKA SÄLJA SIN IDOLBILJETTER, SÄG BARA TILL MIG!!!

Det är inte sant, jag SKA se idol jag ska leta på blocket,tradera,blocket,tradera,ticnet (fall någon lämnar retur) och åter blocket, heeela tiden.

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Nej det kostar inget, man anmäler sig och sen får man stå i kö innan man får sitt första paket, vilket för mig har tagit några månader. :)

2007-09-05 @ 21:17:07
URL: http://stephaniies.blogg.se/
Postat av: sussie

Hej hej!
Jo biljetterna tog slut på 7 minuter sas det...jag blev oxå lika ledsen då jag lovat min lilla dotter att åka igen liksom för två år sedan,det var ju såååå kul!
Men nu har jag köpt via biljettnu.se så nu har vi äntligen biljetter!!! Kostar visserligen mycket mer från 195 kr och uppåt beroende hur långt fram man går.men vad gör man inte,det finns ju inget alternativ och alla datum finns att välja p än så länge! Jag bet 345 kr/st till den 2 november men så dyra blir de ju om man skulle ha turen att hitta på blocket oxå längre fram det är som med melodifestivalbiljetterna.Och via blocket vet man ju inte om de är äkta ens...mvh och lycka till//sussie

2007-09-12 @ 00:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0